sobota, 29 grudnia 2012

Witajcie!

   Hej, jestem dream world. , jeśli jesteście fankami opowiadań o 1d możecie mnie kojarzyć z bloga wymarzony-swiat-z-1d-official.blogspot.com
Nie mogę się ustatkować. Zabieram się do wielu opowiadań, ale nie potrafie ich  skończyć, pomysły ulatują wraz z podejściem do klawiatury. Jednak, wracają gdy dotknę opuszkami klawiszy. Wtedy mam wene, mogę pisać, jednak najczęściej jest to w nocy. Mózg prawie mi eksploduje od pomysłow, tekst, klawiatura, wspomnienia, pomagają mi pisać. Pomagają tworzyć historie, pełne smutku, czadem radości, niefortunnych skutków niektórych działań.      
 Chciała bym podziękować Kindze, która nakłoniła mnie do kontynuowania pisania, do napisania kolejnego rozdziału Rockmani, i do zaczęcia Sos. Co to jest S.O.S ? jest to kod, jak wiecie. Oznacza "ratujcie nasz statek" lub "ratujcie nasze dusze" . I o to właśnie chodzi. Ratujcie nasze dusze. Sos - genialne w swojej prostocie.

1 komentarz:

  1. Hmm... Nie wiedziałam nigdy, co znaczy S.O.S. Myślę, że będzie ciekawie i nie ma za co ;)

    OdpowiedzUsuń